به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، به همت کمیته روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس، در شانزدهمین روز از شهریور ۹۸ و هفتمین روز از ماه محرم الحرام گردهمایی بزرگ عاشورائیان شرکت های پتروشیمی منطقه پارس با حضور خیل عظیم عاشقان، ارادتمندان و سوگواران حسینی به میزبانی شرکت پتروشیمی مبین برگزار شد .

این همایش باشکوه با اجرای برنامه سنج و دمام و چاوشی خوانی شروع شد و با تلاوت روحبخش قرآن کریم و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زهره ای ادامه یافت .

حجت الاسلام و المسلمین زهره ای در سخنانی قیام عاشورا را شورانگیزترین و نیرومندترین حادثه احساسی تاریخ خواند و گفت« در روز عاشورا زمین و زمان بهم ریخت » .

حاج آقا زهره ای نفس اماره را عامل بازدارنده درقبول حقانیت قیام سرخ حسینی دانست و بیان داشت« همگان، برحق بودن قیام امام حسین (ع)را می دانستند اما باور نمی کردند، چرا که درگیر نفس اماره بودند»

این همایش بزرگ با مداحی و سوگواری مداحان اهل بیت سید میرزایی، علمداری، قبادبیگی و سینه زنی ادامه یافت . اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین « نیک منش» با حضور دلسوختگان اباعبدالله برگزار شد. در پایان این برنامه، عزاداران حسینی ناهار را بر سفره پربرکت سیدالشهداء صرف کردند.

5c22844f-9385-499f-9d9a-76526281c6d2

bb914fcb-fd66-4d95-9719-1b4eae8cfd17