به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در جلسه تعالی سازمانی با موضوع میثاق نامه که با حضور اعضای کمیته رهبری برگزار شد و آن‌ها ضمن ارائه اقدامات و پروژه های بهبود خود در چارچوب الگوی تعالی سازمانی ، نسبت به هدف گذاری کمی معیارهای مرتبط با کارگروه خود پرداختند ، با بیان این مطلب، اظهار داشت: مدل تعالی سازمانی با به تصویر کشیدن یک سازمان متعالی این امکان را فراهم می‌سازد تا سازمان‌ها در مقایسه خود با این مدل، سرآمدی خود را محک زده و از طریق یادگیری، نوآوری و بهبود مستمر، به بازنگری در وضع موجود و برنامه ریزی بهبود اهتمام ورزند.

وی مدل تعالی سازمانی را ارزشمند دانست و اظهار داشت: مدل تعالی سازمانی، ساختار مدیریتی است که با تکیه بر اصول و مفاهیم اساسی و توجه داشتن به معیارهای اصلی مدیریت کیفیت فراگیر و سیستم خودارزیابی زمینه پیشرفت و بهسازی سازمان را فراهم می کند.

فعله‌گری ادامه داد: این مدل، ابزاری برای سنجش میزان استقرار سیستم های مدیریتی در سازمان و راهنمایی است که مسیر فعالیت مدیران را برای بهبود عملکرد، شناسایی و تعیین می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان یادآور شد: حرکت در مسیر تعالی سازمانی نیاز به مشارکت همه کارکنان دارد و با کار گروهی می توان زمینه مناسبی برای تحولات وسیع در سازمان ها ایجاد کرد.

فعله‌گری به کارگروه‌های تاثیرگذار در فرآیند تعالی سازمانی اشاره کرد و افزود: تعالی سازمانی در کارگروه‌های معیار رهبری،  معیار استراتژی، معیار کارکنان، معیار شراکت ها و منابع و کارگروه فرآیندها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و راه رسیده به تعالی سازمانی را هموار می سازد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنانش بیان داشت: مهم‌ترین مقوله در مسیر تعالی سازمانی، نظرسنجی از ذینفعان در جهت شناسایی نیازها و انتظارات آنان است.   

در ادامه جلسه، سیروس علیرمایی مدیر تعالی شرکت گاز استان کردستان اهداف و برنامه های استراتژیک دبیرخانه تعالی سازمانی تشریح کرده و مهم‌ترین بخش را توجه اساسی به مأموریت و چشم انداز شرکت ذکر کرده و مشارکت همه کارکنان را در این مسیر سخت خواستار شد.