به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدمجید منبتی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، با اعلام این خبر، گفت: این نمایشگاه همه ساله در آستانه سال تحصیلی با کمک اتحادیه نوشت افزار سرخس و به منظور تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان با قیمت های مصوب در این مکان برگزار می‌شود.

منبتی تصریح کرد: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با اختصاص 6 میلیارد ریال یارانه خرید به کارکنان خود، فرصت خوبی را برای مجریان این نمایشگاه ایجاد و در رونق این رویداد فرهنگی، گام مهمی برداشته است.

مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد اضافه کرد: همکاران ما در مجموعه خیریه پالایشگاه با برپایی غرفه مهربانی تلاش می‌کنند تا کمک های مالی کارکنان و شهروندان را به صورت بن خرید نمایشگاه یا خرید نوشت افزار توسط خیرین جمع آوری و با هماهنگی آموزش و پرورش در بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع کنند تا هیچ دانش آموزی به دلیل عدم بضاعت در تامین اقلام نوشت افزار، از تحصیل باز نماند.

گفتنی است: چهارمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی _ اسلامی از تاریخ 25 شهریور ماه جاری به مدت 10 روز، صبح ها از ساعت 10 الی 12 و عصرها 17 الی 22 در محل نمایشگاه های دائمی مجتمع شهرک گاز شهید مهاجر برای خرید عموم دایر است.