به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، یدالله رحمانی فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: هنوز از پیروزی شکوهمند انقلاب مدت زمان زیادی نگذشته بود که جنگ از سوی کشور متجاوز عراق به کمک کشورهای غربی بر علیه کشور عزیزمان، ایران شروع شد؛  در آن دوران ما با دست خالی و به رهبری امام خمینی( ره) غیرتمندانه و با جوانمردی و ایثار توانستیم با سرافرازی و پیروزی آن را پشت سر بگذاریم و پیروز شویم.

وی افزود: دشمان ما از همان زمان، ترس و واهمه از حمله به این کشور را داشته و دارند؛ از این رو، در اتاق‌های فکر خود در پی چاره‌اندیشی برای براندازی این نظام هستند؛ مانند حوادث و اتفاقاتی که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون رخ داده، مثل ترور مردم و شخصیت ها از سوی منافقین کور دل، فتنه ها، تحریم ها و... که به فضل خدا تا کنون نتوانستند پیروز شوند چرا که هنوز آن روحیه جهادی و ایثارگری در بین مردم جامعه پا برجا و استوار است و هرچه قدر ما بتوانیم این روحیه را در بین مردم جامعه به خصوص جوان ها و نسل امروز تقویت کرده و گسترش دهیم، می‌توانیم با اقتدار در برابر همه مشکلات به فضل خدا فائق آییم.

رحمانی با بیان اینکه نسل امروز به خصوص جوان ها هیچ فرقی با نسل اوایل انقلاب و دفاع مقدس از نظر عرق به نظام و شهدا ندارند، افزود: به عنوان مثال همین شهدای مدافع حرم که بیشترشان در دهه هفتاد متولد شدند و جنگ را ندیدند، ولی زمانی دیدند که حرم آل الله در خطر است و دشمن برای نابودی مسلمین چنگ و دندان تیز کرده، جان را بر کف دست گرفته در جبهه مقاومت جنگیدند تا به فیض شهادت نائل شدند. این همان روحیه ایثار و مجاهدت است که دشمن تلاش دارد  آن را از ما بگیرد.

فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران گفت: جوان های ما به فرموده رهبر انقلاب آینده سازان این مملکت هستند پس بایستی به نسل امروز جامعه توجه ویژه ای شود و از هر نوع تلاش دشمنان در جهت تسخیر اذهان و افکار آنان جلوگیری کرد و این امر، نیازمند همدلی با همگان است.

وی در پایان بیان کرد: تا وقتی که روحیه ایثار و شهادت طلبی و مجاهدت در بین آحاد جامعه پا برجا و استوار باشد، هیچ دشمنی حتی به فکرش خطور نمی کند که به این کشور حمله کند و ما نیز تا پای جان ایستاده ایم.