به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس رامین حاتمی مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در آیین تودیع و معارفه روسای بازرسی و حفاظت فنی و مهندسی سیستمها و بهره وری ، با اشاره به اهمیت تبیین نگرش خدمت محور بودن و ایجاد تقوای کاری در راستای کارکرد شایسته تر اظهار داشت : سازمانهایی مراتب تکامل و تعالی خود را سریع تر طی می نمایید که در فرهنگ سازمانی آن خدمت و داشتن بهترین کارکرد و عملکرد در راس امور آن باشد . بن مایه این امر داشتن تخصص ، تقوا ، وجدان کاری ، تعامل و همدلی سازمانی است.

مهندس حاتمی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، یاد و خاطره شهدا ، جانبازان ، آزادگان و شهدای مدافع حرم ، تعهد در قبال خون شهدا را رمز پیشرفت کشور دانست و افزود : فداکاری و فرهنگ ایثار و شهادت ، ضامن عزت ، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی است و همه ما در برابر آن متعهد هستیم که برای سربلندی کشورمان با وحدت و اتحاد تمام تلاش خود را به عمل آوریم.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به تغییرات سازمانی و اهمیتی که در پویایی افراد و سازمان به وجود می آورد ، تصریح کرد : بر اساس حرکت جوهری که بنیان هستی بر آن استوار گشته است ، در هر رده و رتبه و شغلی همیشه تبدیل و تغییرات اگر با نگرش مثبتی به آن نگاه کنیم پیامدهای بسیار نیکویی به دنبال خواهد داشت و اگر با کسب دانش همراه شود ، باعث شکوفایی درونی و افزایش تجربه افراد خواهد شد که منافع آن عاید فرد و سازمان می شود.

بر اساس این گزارش ، مهندس حاتمی با تقدیر از زحمات رئیس سابق بازرسی و حفاظت فنی آقای جمیل زاده و ، در شرح مختصری از توانمندی وی افزود: اداره بازرسی و حفاظت فنی جزو یکی از ادارات کلیدی شرکتهای پروژه محور است و نیازمند آن است که باید همیشه روزآمد باشند و تجربه بالایی در ساختار آن موجود باشد ، چون کوچکترین اشتباه مخاطرات بزرگی در پی خواهد داشت. در این رابطه مهندس جمیل زاده در دوران تصدی این مسئولیت با تجربه و دانش خود امور را به خوبی ساماندهی کرد . همچنین جانشین ایشان ، مهندس بلادی نیز از افراد متخصص و خبره این حوزه کاری هستند و این مسیر را با استواری و همکاری مدیریت های مختلف طی خواهد نمود و در سالی که مزین به رونق تولید شده است بحث استراتژیک حمایت از ساخت داخل را با جدیت پیگیری نماید.

این گزارش می افزاید ، مهندس حاتمی در رابطه با لزوم تحول ساختار سازمانی ، چابک سازی ، پرهیز از کاغذبازی اداری و تدوین استراتژی برای بهبود مستمر کارها در سازمان به اهمیت اداره مهندسی سیستمها و بهره وری پرداخت و خاطرنشان کرد: آقای سهرابی در مدت تصدی این مسئولیت با استفاده از تجارب و تلاش خود ، نقش مهمی در پیشرفت کارها داشت . انتخاب آقای شفیعیان به عنوان رئیس جدید این اداره نیز بر اساس صلاحیت و شایستگی ایشان صورت گرفت که امید است با ممارست در پیشرفت کارها اقدام نماید.