به گزارش اکونا پرس،

 

به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ؛غرب مهندس ناصری پور مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در رابطه با مراحل و مدت زمان اجرای این تعمیرات اظهار داشت : فعالیتهای تعمیرات در پنج گروه اصلی تعمیرات خطوط لوله، مکانیک، برق، ابزاردقیق و کارگاه مرکزی با هدف استمرار تولید از میدان نفت شهر  انجام می شود و علاوه بر آن واحدهایی همچون بهره برداری، بازرسی فنی،HSE ، خدمات فنی، ترابری نیز مشارکت خواهند کرد . مدت زمان اجرای تعمیرات کمتر از 25 روز برآورد شده است.

 مهندس ناصری پور درباره مهمترین فعالیت های تعمیرات تصریح کرد : مهمترین فعالیت های تعمیرات اساسی شامل مواردی مثل تعمیرات تفکیک گرها، نمک گیر ها، برج هیدروژن سولفوره، پیش گرمکن ها، مبدل های حرارتی، خنک کن هوایی، مخازن ذخیره نفت، فلرها، پمپ های تزریق پساب و پکیج های تزریق مواد شیمیایی است.

بر اساس این گزارش ، از دیگر برنامه تعمیرات اساسی می توان به تعمیرات خطوط لوله بین تجهیزات، گودال های مربوط به سیستم های آب و نفت و سیستم های مربوط به پکیج اکسیژن زدا، تصفیه پساب، ادوات کنترلی و ابزار دقیق، ترانسفرماتورها، پست های برق و تجهیزات مرتبط با آن و در نهایت سند بلاست،رنگ آمیزی داخلی و خارجی و خطوط لوله و تجهیزات اشاره کرد.