به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام روز دوشنبه 8 مهرماه با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و نیز دیگر مدیران ارشد و میانی شرکت مراسمی به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی در سالن تشریفات مجتمع برگزار گردید و از آتش نشانان و کارشناسان ایمنی شرکت پتروشیمی بندرامام به پاس زحمات و خدمات صورت گرفته طی سال های متمادی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

در ابتدای مراسم سید علی موسویون رئیس HSE  پتروشیمی بندرامام گزارشی از دستاوردها و اقدامات صورت گرفته طی یک سال گذشته در حوزه های ایمنی ، آتش نشانی ، بهداشت ، محیط زیست و پدافند غیرعامل ارائه کرد.

سپس حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن خیر مقدم به تمامی حاضرین در مراسم اظهار داشت : در طول انقلاب اسلامی چه در دفاع مقدس و چه در صنعت نفت همواره  انسان های زیادی بودند که با فداکاری در راستای اعتلاء و سربلندی کشور عزیزمان قدم نهادند و شهید شدند و می بایست همگی در مسیر شهدا حرکت کنیم و در این مسیر استوار و صاحب قدم بمانیم.

در ادامه مدیرعامل پتروشیمی بندرامام توضیحاتی از اقدامات و پروژه های انجام شده و همچنین طرح های در دست اقدام شرکت در حوزه های مختلف تولیدی ، منابع انسانی ، مسئولیت های اجتماعی ، ورزشی ، HSE و غیره برای حاضرین ارائه نمود.

در پایان مراسم از سوی حمیدرضا رستمی مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد پتروشیمی بندرامام  به جمعی از آتش نشانان و کارشناسان ایمنی این شرکت هدایا و لوح تقدیر اهداء شد و از زحمات و خدمات آنها تقدیر صورت گرفت.

61b75518-b5fd-40b5-980b-860d0b0b0195