به گزارش اکونا پرس،

در مراسم انتخاب واحدهای نمونه استانی در آذربایجان غربی که 18 آبانماه در سالن استانداری با حضور معاون استاندارد در امور اقتصادی، مدیر کا استاندارد استان ، مدیران کنترل کیفی وهمچنین منتخبین استانی و نمونه استاندارد برگزار شد ، از سوی اداره کل استاندارد استان آذربایجان غربی، تندیس شرکت برتر در کسب «واحد نمونه کیفی استانی» به پتروشیمی ارومیه اختصاص یافت و از اقدامات این شرکت در این راستا تجلیل شد.

مدیرعامل پتروشیمی ارومیه با تأکید براینکه استاندارد هیچگاه سقف نیست بلکه حداقل‌هایی است که اگر محصولی کمتر از آن باشد نباید به تولید آن ادامه داد، گفت: پتروشیمی ارومیه استانداردهایی را فراتر از استانداردهای ملی برای خود هدف‌گذاری کرده و به استانداردهای ملی اکتفا نمی‌کند و تلاش این است که بتوانند کالایی در سطح استانداردهای بین‌المللی تولید کنند.

دلجوان با بیان اینکه امسال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سال رونق ملی است ، بنابراین نقش استاندارد در اجرای رونق تولید، تحقق و موفقیت آن بسیار مهم و اساسی است.

مدیرعامل پتروشیمی ارومیه گفت : استانداردها کمک می کنند تا ما بتوانیم در دنیای رقابتی که بسیار هم سخت و فشرده است سر پا بمانیم و به فعالیت اقتصادی خودمان با انگیزه ی بیشتری ادامه بدهیم و برای پایداری در این دنیای پر رقابت ، چاره‌ای جز این نداریم که سطح استانداردها را تا سطح ممکن بالا ببریم و در این زمینه سعی کنیم همیشه به روز باشیم .

وی در ادامه با اشاره به اقدامات پتروشیمی ارومیه در خصوص کسب این موفقیت گفت: تولید و عرضه محصولات طبق مشخصات فنی و کیفی و منطبق با استانداردهای بین المللی به بازارهای داخلی و برخورداری از رویه‌های نظام‌مند در رسیدگی به شکایات و بازخوردهای دریافتی از مشتریان و....باعث شده است در حوزه‌های مختلف مرتبط با استاندارد وکیفیت به این برتری دست یابد 

هر ساله همزمان با روز جهانی استاندارد علاوه بر واحدهای کشوری، تولیدکنندگان در هر استان نیز معرفی می‌شوند