به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی، این نشست روز یکشنبه ۲۴ آذرماه ۱۳۹۸ در سومین روز یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری برگزار شد.

در این نشست مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به بیان تبیین وضعیت ساخت داخل در این شرکت و تشریح برنامه های برون سپاری خدمات تعمیرات و نگهداری تاسیسات این شرکت پرداخت.

مدیر تعمیرات تجهیزات و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز در خصوص نحوه همکاری سازندگان داخلی در پروژه های تعمیرات اساسی توضیح داد.

 مدیران عامل شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون، مارون و آغاجاری نیز فرصت های موجود برای سازندگان و شرکت‌های خدماتی فنی در قالب طرح‌های جدید برون سپاری را تشریح کردند.

مدیر تدارکات و امور کالا شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب جزئیات طرح جدید این شرکت برای بومی سازی ۷۵۰۰ قلم کالای مورد نیاز را ارائه و اظهار امیدواری کرد بخش زیادی از این اقلام طی دو سال آینده بومی سازی شود.

در این نشست تعدادی از مدیران شرکت های پتروشیمی و سازندگان داخلی با بیان ظرفیت های خود برای همکاری با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، پیشنهادهای خود را برای افزایش سطح همکاری های فی مابین ارائه دادند.