به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت نفتخیز جنوب، در جلسه اختتامیه ممیزی، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بر گرامیداشت این ایام تاکید نمود.

مهندس مهران حسنوند ضمن اشاره به موضوعات مطرح شده و اقدامات انجام گرفته با تأکید بر اجرای دقیق نظام مدیریت یکپارچه، خواستار رعایت الزامات استانداردها به عنوان ضامن سلامتی کارکنان و تحقق اهداف و رشد سازمان شد.

در ادامه داریوش لرکی رئیس سیستم کیفیت یکپارچه این مدیریت گفت: سیستم های مدیریت یکپارچه از سال ۱۳۸۵ در این مدیریت استقرار یافته و تاکنون توسط مدیریت ارشد سازمان و سایر کارکنان تلاش های بسیاری جهت استقرار، حفظ و نگهداری این سیستم انجام شده است.

در این جلسه، که با حضور معاونان و رؤسای ادارات مختلف مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی برگزار شد، هریک از کارشناسان شرکت FQC به تشریح نتایج حاصل از ممیزی حوزه ماموریت خود در بازنگری مدیریت پرداختند.

در پایان مهندس بیژن حسین پور رجبی سرگروه ممیزی شرکت FQC اظهار داشت: بررسی های همکاران ما نشان می دهد که این مدیریت در زمینه زیرساخت ها اقدامات بسیار خوبی انجام داده و وجود نقاط قوت بسیار، ناشی از نهادینه شدن فرایندها در سازمان است. همچنین از نظر تجزیه و تحلیل شاخص های فرایندی، یکی از بهترین سازمان ها در بین سایر سازمان های مشابه است.