به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، مهندس رزاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در همایش تقدیراز اتوسرویس کاران برتر استان  قم، گفت: واحد فروش و توزیع مویرگی محصولات ایرانول درطول مدت دو سالی که از راه اندازی آن  می گذرد توانسته است در افزایش جذب مشتری ، فروش مقداری کالا و فروش ریالی و توسعه فعالیت های خود موفق عمل نماید.

مهندس رزاقی در ادامه سخنان خود گفت: اتوسرویس کاران بخشی از خانواده بزرگ ایرانول هستند که مستقیما با مشتری نهایی در ارتباط هستند و در واقع می توانند با انتقال نظرات مصرف کنندگان نقش بسیار مهمی در راستای تولید محصولات با کیفیت و افزایش میزان رضایتمندی آنان داشته باشند.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در ادامه از راه اندازی فروش مویرگی در استان های دیگر همچون هرمزگان و کرمانشاه در راستای توسعه برنامه های فروش و توزیع مویرگی درسال آینده خبر داد. 

در این مراسم کاوه دستمردی رئیس فروش و توزیع مویرگی شرکت نفت ایرانول نیز در مورد عملکرد واحد فروش مویرگی در استان قم مطالبی را بیان کرد و گفت: افزیش سبد کالایی محصولات ایرانول برای مشتریان استان قم و استفاده از روش های جدید فروش از اولویت های واحد فروش و توزیع مویرگی می باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم که دوشنبه (28 بهمن ماه)برگزارشد، از 10 نفر اتوسرویس کار برتر استان قم آقایان سعید علیخانی ، مهدی شانقی، احسان غلامی، امیر حسین رحمانی، علی اکبر گرامی زاده، علیرضا درودگر، سید مهدی موسوی پناه ، حسن زنجیرانی فراهانی، حسین قنبری و جعفر نصیری نیک با اهدای لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.