به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی، همچنین با تلاش کارکنان این مدیریت تعمیرات اساسی و بازسازی کمپرسور دلاوال ردیفB گازمایع 400، ‌ ساخت محور کمپرسور گازی کلارک مدل 3M10 مربوط به کارخانه گازمایع 300 و200 و  ساخت25 شافت الکترموتورواحدهای مختلف مناطق نفتخیزجنوب طی سال جاری محقق شد.

ساخت مشعل بدون دود اهواز 2، ساخت 4عددمشعل در اندازه های مختلف، تعمیرات اساسی و بازسازی توربین TB ردیف 1 اهواز 4، تعمیرات اساسی و بازسازی چهار دستگاه توربین سولزر در گوره C،‌ تعمیرات اساسی و بازسازی یک دستگاه توربین سولزر در بوستر اهواز و تعمیر اساسی و بازسازی یک دستگاه الکترو پمپ شماره 3 در واحد بوستر 2 امیدیه بخش دیگری از عملکرد این مدیریت در سال جاری به شمار می­آید.

 تعمیرات اساسی ماشین‌آلاتی مانند توربین­های گاز،کمپرسورهای گازی، پمپ­های انتقال نفت و الکتروموتورها و همچنین تجهیزات فرآیندی مانند انواع مخازن و تفکیک‌گرهای کم­فشار و با­فشار بالا، مبدل­های حرارتی، شیرآلات فرآیندی و شیرهای ایمنی، گیرباکس‌ها، فن­های خنک­کننده و کلیه تجهیزات فرآورشی واحدهای مختلف از وظایف این مدیریت می‌باشد.

تعمیرات اساسی مخازن ذخیره نفت خام، تفکیک­گرها، برج­ها وکوره­های حرارتی، رادیاتورها و مبدل­های حرارتی و اجرای تغییرات اصلاحی ماشین­آلات و تجهیزات فرایندی بخشی از توانمندی این مدیریت محسوب می ­شود.