به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی، در چهارمین جلسه کمیته مدیریت شرایط اضطراری سطح  ۳ (بالاترین سطح مدیریتی و تصمیم گیری) آخرین تمهیدات شرکت ملی نفت درخصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا تشریح شد.

در این جلسه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار داشت: باتصمیم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و در راستای مسئولیت های اجتماعی، 20 دستگاه تجهیزات کمک تنفسی خریداری و در اختیار بیمارستان های وزارت بهداشت در شهر اهواز برای بیماران مبتلا به کرونا قرار خواهد گرفت.

دکتر حبیب الله سمیع افزود: عملیات تب سنجی از کارکنان صنعت نفت در تمامی ساختمان های اصلی وزارت نفت در دستور کار قرار گرفته و وسایل مورد نیاز حفاظت فردی و همچنین موادضدعفونی کننده با حمایت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حال تأمین است.

وی افزود: همچنین به منظور تشخیص بهتر و سریعتر ویروس کرونا یک دستگاه سی تی اسکن جدید برای بیمارستان نفت تهران خریداری می شود.

مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت و فرمانده صحنه کمیته شرایط اضطراری در پایان بیان داشت:در تمامی بیمارستان های صنعت نفت، آمادگی برای مقابله با ویروس کرونا و بیماران ناشی از آن فراهم است و تریاژ بیماران مشکوک به این بیماری کاملاً جدا شده است.