به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مناطق نفتخیز جنوب، ستاد و شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز گچساران و آغاجاری، طی ۶ مرحله، بالغ بر ۱۲۰۰۰ بسته‌ی معیشتی را به افراد کم برخوردار و آسیب دیده از شیوع بیماری کووید ۱۹ اهدا کردند که سه محموله آن شامل ۶۰۰۰ بسته توسط حوزه ستادی، یک محموله شامل ۴۰۰۰ بسته توسط شرکت گچساران و یک محموله شامل ۲۰۰۰ بسته توسط شرکت آغاجاری به انجام رسیده است.

مدیر عملیات غیر صنعتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این ارتباط گفت: در ستاد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و در آستانه‌ی عید فطر، مرحله‌ای دیگر از اهدای کمک‌های کمک‌های مومنانه به اجرا گذاشته شد و بالغ بر ۲هزار بسته معیشتی، تامین و تحویل ستاد طرح گردید.

مسعود قاسمی توضیح داد: در قالب این کمک‌ها، نیازمندی‌های ضروری غذایی خانواده‌های هدف، شامل بسته ۱۰ کیلوگرمی برنج، روغن، سویا، ماکارونی، چای و قند به ستاد رزمایش کمک های مومنانه خوزستان تحویل شد.

وی یاد آور شد، ارزش ریالی هر بسته، ۲میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است.

گفتنی است، شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز کارون، مسجدسلیمان و مارون نیز در روزهای آینده، سه محموله‌ی دیگر شامل ۶۰۰۰ بسته معیشتی را تامین و به ستاد رزمایش کمک های مومنانه تحویل خواهند داد تا عدد کمک‌های مناطق نفتخیزجنوب به ۱۸هزار بسته برسد.