به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام عصر چهارشنبه ۴ تیرماه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ، محسن بیرانوند فرماندار شهرستان ماهشهر و‌همچنین مدیران ارشد استانی و شهری به منظور بازدید از شرکت پتروشیمی بندرامام در مجتمع این شرکت حضور پیدا کردند.

در ابتدا استاندار خوزستان و هیات همراه از واحد های تولیدی و عملیاتی مجتمع بازدید و‌ پس از آن جلسه هم اندیشی با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و‌ مدیران ارشد شرکت در سالن کنفرانس مجتمع برگزار کردند.

طی این جلسه حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن خیرمقدم به مدعوین ، گزارش کاملی از عملکرد و دستاورد های شرکت در حوزه های تولید ، پروژه ها ، صادرات ، خوراک های مجتمع ، تصفیه خانه ، اقدامات مسئولیت های اجتماعی و‌همچنین مسائل نیروی انسانی ارائه داد.

در ادامه جلسه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان اظهار داشت: صنعت پتروشیمی و به ویژه مجموعه پتروشیمی بندرامام با تولید بیش از ۶ میلیون تن محصولات پتروشیمیایی در سال ، نقش بسزایی را در مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا ایفا می کنند و امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «جهش تولید» نامگذاری شده است ، این رویکرد تداوم داشته باشد.

شایان ذکر است درپایان جلسه استاندار خوزستان از اقدامات پتروشیمی بندرامام در خصوص ساخت و پیشرفت ۵۶ درصدی پروژه تصفیه خانه پساب صنعتی که در کاهش مصرف آب منطقه ماهشهر و محیط زیست نقش بسزایی خواهد داشت و همچنین در حوزه مسئولیت های اجتماعی طی سال های گذشته تقدیر و تشکر کرد.