به گزارش اکونا پرس،

 در این نشست که با رعایت فاصله‌ی اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، مهندس نجفی با گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران و رشادت‌‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: امنیت و آرامش امروز کشور و استان ایلام مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و خانواده‌های شهدا در دوران دفاع مقدس است.

وی با تقدیر از رزمایش کمک‌‌مومنانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همکاران شرکت پتروشیمی در صندوق نیکوکاری افزود: پتروشیمی ایلام در راستای اجرای طرح مسئولیت‌های اجتماعی، مدنی و نیکوکارانه اقدمات قابل توجهی انجام داده است.

مدیر عامل پتروشیمی ایلام به توزیع اقلام بهداشتی و کمک معیشتی در بین نیازمندان استان با همت همکاران خیّر و نیکوکار مجتمع اشاره داشت و افزود:بیش از ۱۳۵۰ بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان شهرستان‌های ایلام، ایوان، هلیلان، سیروان و بخش چوار توزیع شده است.

در ادامه این مراسم سرهنگ الفتی فرمانده سپاه شهرستان ایلام با تقدیر از تلاش‌های خیرخواهانه و نیکوکارانه مدیر عامل و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام و جهادگران عرصه اقتصاد و صنعت گفت:دوران دفاع مقدس عرصه‌ی جنگ نابرابر و تقابل تن و تانک بود و رزمندگان کشور با دست خالی به نبرد با دشمن تا بن‌دندان مسلح بعثی رفتند.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده‌ی‌های ایثارگر استان ایلام به عنوان عقبه‌ی استراتژیک دفاع مقدس که امروزه در خط مقدم تولید و جهاد در پتروشیمی ایلام هستند ادامه داد: استراتژی دشمن با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای، مسئله‌سازی و استراتژی و وظیفه‌ی ما حل مسئله است.

وی به توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک‌مومنانه توسط سپاه در شهرستان ایلام اشاره کرد و افرود: ۱۲ هزار ماسک در یک روز و ماهیانه ۲۰۰ هزار ماسک تولید  و در اختیار مردم قرار گرفت.

همچنین حسن نعیم فرمانده پایگاه بسیج شهید کاظمی شرکت پتروشیمی ایلام با ارائه‌ی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های بسیج به توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی در بین جامعه آسیب‌دیده از ویروس کرونا و نیازمند اشاره کرد و افزود: پایگاه مقاومت بسیج شرکت موفق به کسب رتبه‌ی برتر پایگاه‌های بسیج در کشور و استان شد.

در پایان این مراسم که با همت پایگاه مقاومت بسیج مجتمع برگزار شد از ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدا شاغل در پتروشیمی ایلام تقدیر شد.