به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی سرپرست شرکت گاز استان لرستان در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به محور شول آباد گفت: اتمام گازرسانی به شهر شول آباد و روستاهای اطراف از اولویت های مهم شرکت گاز استان لرستان است .

وی در ادامه بازدید از پروژه  ضمن ارائه توصیه های فنی و عملیاتی در راستای افزایش ایمنی و کیفیت انجام کار با تاکید بر استفاده از تمام توان و پتانسیل لازم جهت اتمام پروژه و تزریق گاز تا انتهای سال جاری، اظهار داشت: دستگاه نظارت، مشاور و پیمانکار می بایست با برنامه ریزی دقیق، مدیریت پروژه و افزایش گروه های اجرایی اهتمام ویژه ای برای افزایش سرعت عملیات اجرای خطوط در بخش خط تغذیه گاز محور  شول آباد داشته باشند.

 سرپرست شرکت گاز استان لرستان افزود: این پروژه شامل ۴۰ کیلومتر خط تغذیه و ۱۰۰ کیلومتر خط توزیع و تعداد ۳ ایستگاه تقلیل فشار بوده که تا کنون ۸ کیلومتر خط تغذیه، ۳۲ کیلومتر مسیر سازی خط تغذیه و ۶۵ کیلومتر خط توزیع  انجام شده و با بهره برداری از این پروژه 5 هزار خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی بر خوردار و شهر شول آباد به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان، گازدار خواهد شد.

 گودرزی ادامه داد: علیرغم  صعب العبور و کوهستانی بودن مسیر اجرا و مشکلات، اجرای پروژه با همفکری و پتانسیل فنی بالای همکاران قطعا پروژه با کیفیت بالا انجام خواهد شد.