به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا، سرپرست شرکت انتقال گاز ایران در مراسم تودیع علی دائمی میلانی و معارفه شهرام سروری، روسای سابق و جدید HSE شرکت انتقال گاز ایران که با حضور مدیران، روسا و همکاران این واحد برگزار شد، با بیان این مطلب، از خدمات میلانی قدردانی و برای سروری آرزوی موفقیت کرد.

وی در ادامه، درباره خصوصیات و توانمندی‌های مدیریتی آقای میلانی گفت: او دارای تفکری استراتژیک بوده و قادر است نیروی انسانی شاخص و کلیدی را از دل سازمان شناسایی و در جهت ارتقای سازمانی آن‌ها گام بردارد.

وی افزود: مهندس میلانی علاوه بر قانون‌مداری و پیگیر بودن، دارای توانمندی و شایستگی بالایی است، از این رو، به سمت HSE شرکت انتقال گاز ایران اعتبار خوبی داده است.

در ادامه این مراسم، علی دائمی میلانی، رئیس سابق HSE شرکت انتقال گاز ایران، ضمن تشکر از سرپرست شرکت انتقال گاز ایران گفت: همه افتخارات کسب شده، مرهون تلاش‌ها، نوآوری‌ها و همکاری مستمر تک تک کارکنان واحد HSE است و امیدوارم همانند گذشته با رئیس جدید نیز همکاری های لازم صورت پذیرد.

در خاتمه، شهرام سروری، سرپرست HSE شرکت انتقال گاز ایران ضمن قدردانی از تلاش و زحمات مهندس میلانی و دیگر همکاران خود در این واحد گفت: ان‌شاالله با اراده، پشتکار و تلاش بیشتر بتوانیم در جهت نیل به اهداف شرکت گام برداریم.