به گزارش اکونا پرس،

 در این مراسم که به همت کمیته روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس و با حضور فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس و مدیران منطقه و ساکنین شهرک پردیس جم برگزار شد، سردار رستگار پناه فرمانده اسبق سپاه حمزه سیدالشهدا (ع) و سردار فرهادی مشاور امور بین الملل شهید سردار سلیمانی به ایراد سخنرانی و ذکر خاطره گویی از رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس پرداختند.

در بخشی از این مراسم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، نمایشی تک نفره با موضوع دفاع مقدس توسط یوسف بختیاری یکی از هنرمندان هنرهای نمایشی کشور به اجرا در آمد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه شد.

بیان خاطره توسط دکتر نظری مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد و از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس هشت ساله و همچنین ایراد سخنرانی و بیان خاطره توسط سرهنگ اسدی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان جم و اصغر نقی زاده از هنرمندان سینمای دفاع مقدس و شعرخوانی توسط دکتر منصوری شاعر آیینی منطقه پارس جنوبی از دیگر بخش های برنامه شب خاطره در شهرک پردیس جم بود.

ذکر مصیبت به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) پایان بخش برنامه شب خاطره بود که توسط مداح اهل بیت سید مصطفی سید میرزایی انجام شد.

گفتنی است برنامه "شب خاطره" تجربه ای جدید از کمیه روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در فضای مجازی بود. این برنامه به صورت زنده در کانال آپارت کمیته روابط عمومی و تعدادی از کانال های اینستاگرام شرکت های پتروشیمی منطقه پارس پخش شد و بیش از ۴ هزار نفر از این برنامه دیدن کردند.