به گزارش اکونا پرس،

اسماعیل حسین زهی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،اظهار داشت: یکپارچه‌سازی شرکتهای آب وفاضلاب شهری و روستایی باقیات صالحات و کار خوبی است که خیلی زودتر از این، می‌بایست عملیاتی می‌شد.

وی افزود: از سالها قبل و دولتهای پیشین بحث یکپارچه‌سازی و تجمیع شرکتهای آب وفاضلاب شهری و روستایی مطرح بود و حتی این موضوع در دولت نهم نیز در شورای عالی اداری مصوب شد و اقدامات جدی هم در این زمینه صورت گرفت، ولی متاسفانه بدلیل برخی کارشکنی‌ها که عمدتاً ناشی از ترجیح منافع و مطامع شخصی معدودی از افراد بر منافع ملی بود، این بحث مشمول مرور زمان شد.

نماینده خاش، میر جاوه و بخشهای نصرت آباد و کورین تصریح کرد: خوشبختانه در دوره اخیر با پیگیریهای وزارت نیرو و طی فرایند مربوطه و تصویب دولت و شورای عالی اداری، این یکپارچه‌سازی انجام شد؛ کار درستی که البته خیلی زودتر از اینها می‌بایست انجام می‌شد.

وی ادامه داد: یکی از وعده های وزیر که در قالب برنامه پیشنهادی در زمان اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی ارایه شده بود، اصلاح ساختارهای سازمانی و بازآرایی شرکت‌های زیرمجموعه با رویکرد متناسب سازی و افزایش کارایی بود که بخشی از آن با یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب عملیاتی شده و انشاالله هم سبب خیر برای کشور و بخصوص مردم عزیز روستاها خواهد بود و هم باقیات صالحاتی برای متولیان کار می شود.