به گزارش اکونا پرس،

بسمه تعالی

۱۷ ربیع الاول، خجسته زادروز پیامآور صلح، نماد اخلاق و مبلغ مکتب انسان‌ساز اسلام برای حقیقت جویان است که با وجود گذشت ۱۴ قرن، همچنان نام حضرت محمد(ص)، به عنوان پرچم‌دار رحمت و مهرورزی در عرصه‌ی گیتی می‌درخشد. او نعمت و  برکت  خداوند است که هستی را معنایی دوباره بخشید و نور امید را دل و دیده مظلومان و آزادگان جهان دمید. حضرت محمد(ص)، کاملترین انسان تاریخ و ره آوردش از سوی خالق بخش، کامل‌ترین دین است.

ارادت ایرانیان موحد به مکتب نبوت محمدی و مرام علوی همواره زبانزد امت اسلامی بوده و با وجود تلاش کینه‌توزان در خدشه‌دار کردن نام این ستاره بی‌افول هدایت بشری،  عش به نبی مکرم و اهل بیت عصمت و طهارت در دل مردم ایران پایدار مانده است. دستاورد این محبت بی‌بدیل در طول تاریخ، تثبیت مکارم اخلاق و شجاعت مبتنی بر توحید و استقلال منبعث از سیره نبوی بوده است و اینگونه شد که با وجود همه فشارها و ناملایمات تحمیلی، دستاوردهای بزرگی را در حوزه تولید و قطع وابستگی به کالا و خدمات خارجی محقق ساخته ایم.

اینجانب میلاد فرخنده عصاره نبوّت و پیام‌آور سعادت بشریت،  حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و ولادت باسعادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و موسس مذهب جعفری، حضرت امام جعفر صادق (ع) را خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیق بهره جویی از چشمه زلال فضیلت نبوی را برای یکایک همکاران ارجمند از درگاه احدیت مسئلت دارم.