به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این مرحله از رزمایش با حضور مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و امراله نوذری فرماندار، دادستان و روسای ادارت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)  شهرستان اندیکا برگزار شد و طی آن ۷۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان تحت پوشش این دو نهاد حمایتی توزیع گردید.

این بسته ها که شامل کیف، دفتر خط دار و نقاشی، بسته مداد رنگی، خط کش، تراش، مداد سیاه و مداد قرمز، خودکار و جا مدادی است به همت دفتر مدیریت و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت تهیه گردیده و  به دانش آموزان اهدا شد.

در مرحله قبلی از اجرای رزمایش مومنانه توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تعداد ۲۱۰۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی و هفتکل اهدا گردید.

پیش از این و طی سالهای ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی اش تعداد ۹۲۰۰ بسته نوشت افزار را تهیه و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرهای مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا میان دانش آموزان توزیع نموده است.