به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مناطق نفت خیز جنوب، پس از این دیدار نشستی در فرمانداری بهبهان برگزار شد و مشکلات شهرستانهای بهبهان، آغاجاری و فعالیت های عام المنفعه مناطق نفتخیز جنوب در این منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، همکاری بیش از پیش شرکت های بهره بردار و کمیته  CSR  را در ارتباط با محیط‌های پیرامونی خواستار شد و اظهار داشت: با توجه به اینکه رسالت ما حفظ و صیانت از سرمایه ملی نفت برای تولید پایدار است اما مجموعه شرکت های بهره بردار در راستای مسئولیت های اجتماعی تمامی تلاش خود را برای حمایت از محیط های همجوار تاسیسات نفت و گاز و کاهش مشکلات آنان بایستی به عمل آورند.

وی گفت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در عمل به مسئولیت های اجتماعی اقدامات خوبی انجام داده است و این از افتخارات ما در خدمت رسانی به مردم به شمار می‌رود.

مهندس محمدی افزود: سیاست کلی شرکت ملی نفت ایران در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این است که فاصله بین مردم و صنعت نفت را کاهش دهد و تا انجا که که قوانین جاری شرکت ملی نفت ایران اجازه می دهد در رفع مشکلات همراه مردم باشد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بیان کرد: با تعامل میان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان ها و مجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تلاش می کنیم با امکانات موجود در حد توان بخشی از مشکلات را مرتفع کنیم .

مهندس محمدی افزود :مجموعه مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابعه همواره در کنار مناطق محروم همجوار تاسیسات هستد و تلاش میکنند تا با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در حوزه مسئولیت های اجتماعی فعالیت نمایند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری نیز در این بازدید با تشریح اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی بیان کرد: از ابتدای سال گذشته اقدامات قابل توجهی در بخش های عمرانی، خدماتی، آبرسانی، فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته است.

مهندس ابراهیم پیرامون افزود: این شرکت با ایجاد تعامل مناسب همیشه در خدمت مردم منطقه بوده و تلاش کرده ایم با امکانات موجود در جهت رفع مشکلات منطقه حرکت کنیم.