به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، وی، در ادامه با تاکید بر ضرورت توسعه میادین گازی این شرکت، از سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری جهت توسعه میادین در منطقه عملیاتی نار و کنگان و آغار و دالان در طرح توسعه میادین حوزه زاگرس جنوبی و همچنین احداث ایستگاه‌های تقویت فشار گاز در مناطق عملیاتی نار و کنگان و پارسیان خبر داد و گفت: اجرای این پروژه ها علاوه بر حفظ و افزایش توان تولید، رونق اشتغال و توسعه پایدار را در این مناطق به دنبال دارد.

حاتمی، با اشاره به موقعیت استراتژیک شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در تامین گاز کشور، افزود: این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده گاز در ساختار شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در حال حاضر ۷۰ درصد گاز تولیدی این شرکت و ۲۰ درصد گاز تولیدی کشور را تامین می کند.

وی، همچنین به موقعیت خاص شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به دلیل گستردگی جغرافیایی وسیع در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع باعث شده است تا این شرکت از نظر منابع انسانی یکی از شرکت های غنی در سطح وزارت نفت باشد و ضروری است که از این امکان به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، تغییر مدیریت ها را بخش جدایی ناپذیر در سازمان‌ها عنوان کرد و یادآور شد: زاگرس جنوبی در مسیر درست توسعه قرار دارد و باید ضمن توجه به آینده، روند توسعه آن، بیش از پیش ادامه یابد.

وی،در پایان بر الزام هایی مانند توجه به مسائل نیروی انسانی، تولید صیانتی از مخازن، برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای توسعه و تولید حداکثری، حفظ سرمایه‌های سازمانی(انسانی و تأسیسات)، اتخاذ رویکرد مدیریت علمی، شایسته‌سالاری و عدالت‌محوری به‌منظور ارتقای انگیزه حداکثری در کارکنان، بهبود و سالم‌سازی فرآیندهای جاری و تصمیم‌گیری سریع و شفاف برای تحقق به‌موقع مأموریت‌های محوله، تأکید کرد.

مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت ادامه روند برنامه توسعه همه جانبه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، گفت: خوشبختانه این شرکت از نظر منابع انسانی متخصص و دانش محور از پتانسل بسیار بالایی برخوردار است و با تکیه بر توان همین افراد، اهداف و برنامه های خرد و کلان توسعه این شرکت ادامه پیدا خواهد کرد.

مهندس سید ابوالحسن محمدی، اظهار داشت: علاوه بر تولید حداکثری و صیانتی از میادین گازی، برنامه های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بر اساس توسعه ارتباطات مؤثر درون و برون سازمانی، استفاده از خرد جمعی، تقسیم بندی سطوح مدیریتی، توسعه فرهنگ سازمانی و پیاده سازی مدل کدهای اخلاق حرفه ای پیش می رود.

وی، با اشاره به اینکه نباید از سرمایه های انسانی غافل بود، بر ایجاد رضایتمندی میان کارکنان، خانواده ها، اموربانوان، تجلیل و تشویق نیروهای نخبه و خلاق سازمان، عدالت محوری و تخصص گرایی، اصلاح و پایش مستمرفرآیندها، شایسته سالاری، تعامل با ذینفعان درون و برون سازمانی، اجرای مدیریت پروژه و ترسیم اهداف خرد و کلان آینده سازمان تاکید کرد.

محمدی در پایان، گفت: رشد و تعالی سازمانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با توجه و پیاده سازی مدل های علمی و استاندارد در این حوزه ها دست یافتنی است.

همچنین مدیرعامل پیشین شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در این جلسه ضمن تقدیر از همراهی کلیه کارکنان این شرکت در جهت پیشبرد اهداف این شرکت، تولید صیانتی و پایدار به ویژه در فصل سرما، رسیدگی به مشکلات شغلی و معیشتی کارکنان، ساماندهی کمیسون مناقصات، تعامل سازنده با سازمان های نظارتی، رسیدگی به دعاوی حقوقی، به سرانجام رساندن قراردادهای باز سال های گذشته و ساماندهی و یکپارچه سازی قراردادها را از جمله فعالیت های شاخص صورت گرفته در این شرکت عنوان کرد.

مهندس حمید ایزدی؛ با اشاره به اینکه ریل گذاری مناسب جهت پیشبرد اهداف و برطرف نمودن مشکلات در زاگرس جنوبی انجام شده است؛ ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید از کلیه کارکنان این شرکت، تشکر و قدردانی نمود.

جلسه تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، صبح امروز (یک شنبه بیست و یکم دی ماه) با حضور مهندس رامین حاتمی مدیرعامل، مهندس احمد رجبی مدیر تولید، خلیل قاسم زاده مدیرمنابع انسانی و جمعی از مدیران و رؤسای ادارت ستادی و مناطق عملیاتی(ویدیوکنفرانس) شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در شیراز برگزار شد.

در این جلسه "مهندس سید ابوالحسن محمدی" به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد و از تلاش های "مهندس حمید ایزدی" طی بیش از دو سال راهبری این شرکت، تقدیر و تشکر شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، بزرگترین شرکت بهره‌بردار نفت و گاز از شرکت های تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که پنج منطقه عملیاتی نار و کنگان، پارسیان، آغار و دالان، سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت آباد را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می کند.