به گزارش اکونا پرس،
به نقل از روابط عمومی، در این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به اینکه در مدیریتهایی که رویکرد سیستمی دارند سیستم‌های مدیریت نقش محوری خواهند داشت، وظیفه ساختار و بهره‌وری را به عنوان معمار سازمان در استقرار این سیستم‌ها بسیار مهم دانست.

مهندس احمد محمدی افزود: IMS با رویکرد افزایش بهره‌وری و تسهیل در انجام فعالیت‌ها و وظایف محوله و با تبیین اهداف  و خط‌مشی سازمان و با استفاده از علوم جدید و تکنولوژی‌های متنوع و همچنین ارتباط با مشاوران ذی صلاح به جد پیگیری شود.

مهندس محمدی، در پایان ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران حوزه راهبری و فعالیت در سیستم مدیریت یکپارچه شرکت، بر لزوم معرفی نیازهای جدید آموزشی افراد با لحاظ شرایط موجود و اهمیت استانداردسازی همه فعالیت‌ها تاکید کرد.

در این نشست مهندس محمدرضا آبیار رئیس اداره ساختار و بهره‌وری با ارائه‌‌ی گزارشی جامع ازعملکرد سیستم‌های مدیریتی شرکت در سال ۱۳۹۹، پیش از ممیزی خارجی با هدف شناخت فرصت‌های بهبود و پیشگیری از مشاهده و ثبت عدم انطباق‌های احتمالی در فعالیت‌های سال جاری، روند استقرار نظام مدیریت یکپارچه را در مسیر مطلوبی خواند.

در ارائه‌ی این گزارش استقرار استاندارد‌های مدیریت انرژی IS050001، امنیت اطلاعات ISOIEC27001 و گذار از OHSAS18001 به ISO45001 در سال جاری به عنوان اهداف شرکت در استانداردسازی فعالیت‌ها تشریح شد.

در ادامه این نشست، مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی در خصوص فرآیند اجرایی شدن مدیریت تغییر و مدیریت دانش(KM) در سازمان به عنوان متولی پیگیری و تکمیل استقرار این سیستم‌ها معرفی شد.