به گزارش اکونا پرس،

همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، نشست بانوان شاغل در شرکت پتروشیمی نوری با مدیرعامل این شرکت برگزار شد .
 در این نشست صمیمانه که روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه، با حضور مهندس صانعی مدیر عامل شرکت و مهندس خاکسار رئیس مجتمع، برگزار شد از تلاش های بانوان توانمند شاغل در مجتمع نوری تجلیل شد.
در این نشست مهندس صانعی ضمن بیان تبریک و شادباش این روز خجسته از حضور تاثیر گذار یکایک بانوان شاغل در مجتمع قدردانی کرد.
وی با بزرگداشت جایگاه والای زن و نقش پر رنگ او در ساختن جامعه آرمانی آینده خاطر نشان کرد: بدون شک همه ما در کنار انجام فعالیت حرفه ای، باید مسئولیت مان در قبال خانواده را جدی بگیریم و همیشه به آن پایبند باشیم.
در ادامه مدیرعامل پتروشیمی نوری با یادآوری سامانه ها و روش های گسترده ارتباط کارکنان با مدیریت شرکت گفت: هدف اصلی ما از تشکیل جلسات با کارکنان و راه اندازی کانال های ارتباطی متعدد، استقبال از پیشنهادات همکاران و اطلاع یافتن از مشکلات همه عزیزان است و ما مشتاقانه آماده شنیدن نظرات هستیم.
مدیرعامل پتروشیمی نوری افزود: نباید هدف ما برای کار کردن تنها در کسب منافع مادی متوقف شود بلکه اگر در هر جایگاه و هر شغل کوچک و بزرگ، دل را به صحنه بیاوریم و برای دل مان کار کنیم، این کار دلی و از روی عشق مطمئنا انرژی های مثبت بی شماری را به کائنات مخابره خواهد کرد و دیر یا زود چندین برابر آن انرژی های مثبت به سمت شما و خانواده هایتان برخواهد گشت.