به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در این مراسم که با حضور مهندس رامین حاتمی و جمعی از مدیران و روسای ستادی و عملیاتی برگزارشد، مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ضمن برشمردن مناقب والای حضرت مولی الموحدین علی بن ابی طالب(ع) و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زینب (س) پرچمدار نهضت عاشورا، با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در سازمان اظهار داشت: حفظ و پاسداشت منابع انسانی به ویژه کارکنان اقماری شرکت، می بایست همواره مورد توجه مدیران و روسا قرار گیرد و شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب نیز با توجه به اقماری بودن و پراکندگی مناطق عملیاتی آن با چالش هایی روبرواست که باید با نهایت دقت به منظور حفظ، نگهداشت و تکریم اصلی ترین سرمایه های شرکت و مهم ترین عامل تولید مدنظر قرار داد.

وی تحقق تولید ۱۰۰ درصدی نفت و گاز در  شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب را مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی کارکنان این شرکت برشمرد و افزود:  با همت و تلاش همه کارکنان در ستاد و مناطق عملیاتی، این شرکت توانست تولید تکلیفی نفت و گاز را در سال جاری رقم زند.

مهندس حاتمی، با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف میادین مشترک این شرکت تصریح کرد: تا پایان دی ماه سال جاری تولید نفت از میادین مشترک دهلران و نفت شهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش داشته است.

ایشان با اشاره  به سوابق کاری مهندس علی رضایی کلج مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در ستاد و منطقه عملیاتی چشمه خوش/دهلران/سرکان مالکوه اظهار داشت: خوشبختانه ایشان سوابق خوبی در زمینه های مختلف فنی و عملیاتی دارند و ضمن تعامل سازنده، اقدامات و همکاری موثری در مهار بحران های غرب کشور به خصوص در سیل و زلزله داشته است. 

مهندس حاتمی تصریح کرد: همکاران در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به عنوان وظیفه انسانی و تکلیف دینی خود اقدام‌های موثری در زلزله کرمانشاه و سیل در مناطق عملیاتی غرب داشته و در همان ساعات اولیه، امدادرسانی نموده و با توزیع کمک‌های خوراکی و بهداشتی به یاری سیل‌زدگان شتافتند و با تداوم آن ضمن فراخوان ادوات سبک و سنگین راه‌سازی از دیگر مناطق عملیاتی این شرکت به نقاط بحران‌زده در بازگشایی مسیرها و امدادرسانی به سیل زدگان یاری رساندند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم جهانبخش شریعت، معاون سازمان حراست صنعت نفت و رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران نیز با اشاره به مرزی بودن مناطق عملیاتی غرب کشور و تهدیدات بالقوه در این مناطق، از کارکنان این مناطق که در شرایط سخت کاری به امر تولید مشغول به فعالیت هستند ودر همین راستا با نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در حفظ و حراست از منابع انسانی و تاسیسات تعامل سازنده دارند، قدردانی نمود. 

معاون سازمان حراست صنعت نفت، در بخش دیگری از سخنان خود نیز به رشادت های مردم بومی و محلی همجوار با مناطق عملیاتی تابعه اشاره کرد و گفت: مردم محلی در طول دفاع مقدس، جانانه از میهن اسلامی دفاع کردند که شایسته است در قالب اجرای برنامه های مسئولیت اجتماعی در کنار آنها باشیم.    

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از اقدامات مهندس ناصری پور، مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب طی دوران تصدی این مسئولیت تقدیر به عمل آمد.