به گزارش اکونا پرس،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، مهندس احمد محمدی، نخستین روز فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را با بازدید عیدانه از تاسیسات شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز مارون، مسجدسلیمان، آغاجاری، گچساران و کارون آغاز کرد.

مهندس احمد محمدی در این دیدارها که به اتفاق مدیر تولید، رییس دفتر و رییس روابط عمومی انجام شد، ضمن تبریک عید نوروز به نیروهای خط مقدم تولید، از تلاش‌ صادقانه این همکاران برای پایدار نگاه‌داشتن جریان تولید نفت و انرژی کشور در شرایط سخت تحریم و کرونا تقدیر کرد.

وی هم‌چنین در گفت و شنودهایی صمیمی با نیروهای خط مقدم تولید نفت و گاز، بی‌واسطه از نقطه نظرات و مشکلات آنان مطلع شد و توجه به ایمنی، بهبود خدمات به کارکنان عملیاتی و نیز ارتقای سطح فناوری‌های حفاظتی و حراستی در تاسیسات را مورد تاکید قرار داد.

مهندس محمدی و هیأت همراه در این برنامه و در اولین ساعات امروز یکشنبه اول فروردین ۱۴۰۰ با کارکنان مجتمع صنعتی شماره ۴ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، مجتمع بهره برداری هفتکل واقع در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مجتمع صنعتی رامشیر و یکی از دکل‌های حفاری فعال در طرح نگهداشت و افزایش تولید واقع در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری دیدار و گفتگو کردند.

همچنین در بعدازظهر همین روز بازدید از کارخانه گاز و گازمایع ۹۰۰، واحد بهره برداری پازنان ۲ و واحد نمک زدایی پازنان ۲ در محدوده ی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و مجتمع صنعتی شماره ۴ اهواز در محدوده ی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون و ملاقات نوروزی با کارکنان عملیاتی در این واحدهای عملیاتی بخش دیگری از برنامه کاری مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در روز اول نوروز سال ۱۴۰۰ بود.