به گزارش اکونا پرس،

راننده یکی از این خودروهای سپتیک پس از جمع آوری پسماندها در مجتمع صنعتی شماره ۱ مارون و تخلیه آن در حوضچه‌های مخصوص دفع در همان مجتمع، خودسرانه بخشی از پسماند را در سپتیک نگه داشته و متاسفانه آن را در مجاورت کانال آب کشاورزی روستاهای اطراف همان مجتمع صنعتی رهاسازی می نماید.

در ادامه افراد سودجو نیز فرصت را مغتنم شمرده، از محل تصویر برداری نموده و این تصاویر را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. کارگروه تخصصی شرکت به سرعت وارد عمل شد و کلیه پسماندها را جمع‌آوری کرد.

 علیرغم پاکسازی کامل کانال، افرادی جهت تحریک اذهان عمومی همچنان در حال انتشار این تصاویر می‌باشند. شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در حال پیگیری قضایی موضوع بوده و عاملان این رویداد را مورد پیگرد قانونی قرار داده است.

خوشبختانه با توجه به تصویر برداری‌های هوایی از حوزه عملیاتی شرکت، مورد مشابهی مشاهده نشده است و به زودی دلیل و انگیزه عاملان این مورد روشن خواهد شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون همواره صیانت از زیست بوم پیرامونی را از اولویت های خود در کنار رسالت تولید قرار داده است و هموطنان فهیم بخصوص مجاوران محترم تاسیسات عملیاتی شرکت از رویکرد شرکت نسبت به مردم و محیط زیست اطلاع کامل دارد و همواره با اعتماد خود، کارکنان شرکت را در راهبری فرایند تولید حمایت نموده اند.

روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون