به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، علیرضا عیدک زاده، با بیان این مطلب گفت: درراستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و یاری رسانی به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر و همچنین بهره مندی از فضیلت احسان در ماه مبارک رمضان در پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه، تعداد ۳۰۰ بسته سبد کالا بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

وی افزود، تهیه و توزیع این اقلام بین هموطنان عمدتا محروم و آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا با مشارکت همکاران و همیاری پایگاه مقاومت بسیج این شرکت و بسیج رهروان ولایت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب انجام گرفت.

بر اساس این گزارش، فرمانده پایگاه بسیج شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، ضمن قدردانی از مساعدت و همدلی کارکنان به منظور حضور دراین امر خداپسندانه، اقلام سبد کالایی را حاوی شش قلم ازجمله کالا های اساسی و ضروری عنوان کرد.

گفتنی است، از آغاز رزمایش کمک مومنانه در این شرکت با همکاری پایگاه های بسیج شرکت تابع بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، غرب و شرق تا کنون تعداد حدود ۴هزار بسته کمک معیشتی در مناطق محروم استان های تهران، قم، خراسان رضوی، فارس، کرمانشاه، ایلام، هرمزگان، بوشهر، لرستان توزیع و ضمن مشارکت در طرح شهید سلیمانی به ضدعفونی معابر شهری و روستایی، توزیع ماسک و محلول ضدعفونی، تب سنجی نیز اقدام شده است و همچنان این کمک ها ادامه خواهد داشت.