به گزارش اکونا پرس،
به نقل ازروابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون،  مهندس مفیدی افزود: این اقدام در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص همیاری و مشارکت در کمک به معیشت هموطنان نیازمند و در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت، همزمان با ماه مبارک رمضان انجام گرفت.

وی افزود: از این تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی طی آیینی با حضور فرماندار و برخی مسئولین محلی شهرستان کارون به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کارون تحویل گردید.

مهندس مفیدی تهیه و طبخ بیش از ۷۵۰۰ پرس افطاری وغذای گرم و توزیع آن در روستاها و مناطق کم برخوردار اطراف تأسیسات در ماه مبارک رمضان با محوریت پایگاه بسیج  و کمکهای مالی کارکنان شرکت را بخش دیگری از خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون برشمرد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در کنار رسالت خطیر تولید نفت و گاز، نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی خود در قبال جامعه شهری و روستایی حوزه فعالیت اهتمام داشته که کمک به توسعه فضاهای آموزشی و مذهبی، توسعه فضای سبز، توزیع بسته های فرهنگی و نوشت افزار، همکاری درفعالیت‌های بهداشتی و ضدعفونی اماکن شهری و روستایی، توزیع اقلام بهداشتی و آبرسانی به روستاهای همجوار تاسیسات بخشی از فعالیت‌های این شرکت در سالیان اخیر می باشد.