به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، جعفر فیاض‌­مهر با اشاره به تکریم جامعه ایثارگری گفت: یکی از اصول اساسی و سیاست­‌های کلان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  اهتمام همه­‌جانبه در جهت حل مسائل و چالش‌­های آنهاست که یکی از مهمترین­ این مسائل، موضوع تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان غیررسمی است.

وی افزود: در سالیان گذشته به دلیل فقدان محمل قانونی و مقرراتی امکان این مهم فراهم نبود، در سال گذشته و بنا به تصویب قانون تفسیر بند (و) ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه کشور توسط مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن توسط وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران عملیات اجرایی تبدیل وضعیت نیروهای مدت موقت و معین به رسمی در مدیریت منابع انسانی آغاز شد.

جعفر فیاض مهر ادامه داد: جمع آوری اطلاعات مشمولین و بررسی مستندات آنها در بخش‌های مختلف مدیریت منابع انسانی با قید فوریت و بدون وقفه آغاز شده و تا امروز بخش اعظم کار انجام گرفه و در مراحل پایانی است.

وی درخصوص تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای ارکان ثالث شاغل در واحدهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بیان داشت: مستند به بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و دستورالعمل ابلاغی مربوطه، انجام این کار از ابتدای سال جاری در دستور کار مدیریت منابع انسانی و بالطبع امور ایثارگران قرار گرفته که در همین راستا و به جهت تسریع در تشکیل پرونده و اخذ مستندات از مشمولین سامانه الکترونیک بارگذاری مستندات ایجاد و به واحدهای سازمانی اطلاع­‌رسانی لازم در این خصوص صورت گرفته است.

رئیس امور ایثارگران در پایان گفت: به عزیزان جامعه ایثارگری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اطمینان می‌دهیم مسئله تبدیل وضعیت استخدامی و سایر مسائل مربوط به ایشان با دقت، سرعت و دلسوزی همکاران امور ایثارگران و سایر همکاران مدیریت منابع انسانی تا حصول نتیجه پیگیری و گزارش اقدامات انجام شده در آینده اعلام خواهد شد.