به گزارش اکونا پرس،

مدیرعامل پتروشیمی نوری در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه این شرکت با بیان اینکه پیشرفت ها و افتخارات مجتمع در سال 99 مرهون تلاش های صادقانه تمامی کارکنان شرکت می باشد، گفت: امروزه در جوامع پیشرفته، بیش از هرچیز بر روی توانمند سازی و احترام به جایگاه نیروی انسانی تاکید می شود چرا که آنها دانسته اند مهم ترین عامل رشد و شکوفایی اقتصاد کشورها، پرورش و حفظ نیروی های متخصص و کارآمد است.
مدیر عامل پتروشیمی نوری در ادامه اذعان داشت: موفقیت های متعدد شرکت در چند سال اخیر توانسته است مجتمع نوری را به عنوان الگوی یک شرکت موفق آروماتیکی در صنعت پتروشیمی کشور معرفی نماید. موفقیتی که حاصل تلاش صادقانه وکار تیمی همه ی شما عزیزان است.
ایشان در پایان با اشاره به پروژه های در دست اقدام شرکت یادآور شد: پروژه های مهمی را در سال 1400 در دست اجرا داریم که پیشرفت مناسبی داشته است اما همچنان سطح انتظارات ما بسیار باللاتر است و امیدواریم با پیگیری های مستمر مدیران مجموعه و با تلاش همیشگی شما کارکنان توانمند بتوانیم با حفظ ظرفیت تولید و کیفیت محصولات ، تمامی پروژه ها را نیز بر اساس برنامه زمانبندی شده به اتمام برسانیم.
شایان ذکر است در پایان این مراسم، از کارمندان نمونه شرکت با اهداء دسته گل و لوح یادمان تقدیر بعمل آمد.