به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، حسین نیکی اکبری رئیس حراست این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت: عملکرد حراست های شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران توسط حوزه های تخصصی در ستاد بر اساس فرم های شش گانه و سایر اطلاعات ارسالی و رصد مستمر عملکرد حوزه های متناظر و شاخص های مدنظر واحدهای تخصصی ستاد طی سال ۱۳۹۹مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس امتیازات لازم را کسب نموده است.

وی افزود: این ارزیابی در دو بخش عمومی و تخصصی بر اساس اطلاعات اخذ شده از حراست های تابعه شرکت ملی نفت ایران در سه سطح خیلی بزرگ، بزرگ و متوسط انجام شد که شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در جایگاه برتر درکنار سایر شرکت های مهم تولید کننده نفت و گاز قرار گرفت.

رئیس حراست شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در خصوص حوزه های تخصصی مورد ارزیابی یادآور شد، حوزه های مربوطه شامل عملیات، خبر، پرسنلی، حفاوا، الکترونیک، پشتیبانی، آموزش و برنامه ریزی و نظارت می شود.

براساس این گزارش، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با سه شرکت تابعه بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، غرب و شرق به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده گاز مناطق خشکی کشور با فعالیت در شمال شرق، جنوب و غرب کشور و از گسترده ترین شرکت های تولیدی نفت و گاز در ساختار شرکت ملی نفت ایران به شماره می آید.