به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، در این بازدید دکتر محمودی مدیرعامل هلدینگ گروه گسترش نفت و گاز پارسیان از سایت صنعتی پتروشیمی زاگرس و اتاق کنترل واحد اول این مجتمع بازدید و توضیحات لازم درخصوص مسائل فنی توسط مهندس جهرمی مدیر مجتمع پتروشیمی زاگرس ارائه گردید.

بنا بر این گزارش، در حاشیه این بازدید دکتر محمودی در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد پتروشیمی زاگرس ضمن ابراز رضایت از این بازدید، یادآور شد که داشتن مجموعه‌ای که در این شرایط قادر به صادرات محصول خود باشد بسیار ارزشمند است و قطعا با مدیریت توانمند دکتر دیداری و تمهیدات ایشان روند تولید و صادرات به سمت افزایش قابل توجهی حرکت خواهد نمود.

مدیرعامل هلدینگ گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در ادامه صحبت‌های خود از توانمندی، ظرفیت‌ها و جایگاه شرکت پتروشیمی زاگرس سخن گفتند و افزودند: هدف ما حمایت از شرکت پتروشیمی زاگرس در جهت توسعه این صنعت است و تلاش داریم جهش بزرگ دیگری در این شرکت ایجاد کنیم.

در ادامه این نشست دکتر متین دیداری مدیرعامل پتروشیمی زاگرس ضمن خیرمقدم به مهمانان، عنوان کرد: روند مداوم این بازدیدها سبب دلگرمی زیرمجموعه‌های هلدینگ می‌شود و شرکت نیز با استفاده از ظرفیت‌های موجود و پتانسیل‌های پیرامونی و همکاری کلیه پرسنل موجبات سربلندی سهامداران شود.

در پایان این نشست نیز دکتر دیداری ضمن عرض تشکر از کلیه پرسنل شرکت پتروشیمی زاگرس ادامه داد: با برنامه‌ریزی، آینده‌نگری و تلاش شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر سرمایه انسانی متخصص خود، به زودی به موفقیت‌های ارزنده و چشمگیری دست پیدا خواهیم کرد.