به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی در این رخداد مدیر عامل محترم شرکت جناب آقای دکتر نظری که خود از مدیران برخی رشته های ورزشی است در کنار مدیران ورزش ، نمایندگان شرکت های پتروشیمی و ورزشکاران منطقه پارس جنوبی قرار گرفت.

این دوره از مسابقات، رشته های ورزشی والیبال ساحلی، شطرنج، شنا در آب های آزاد ، تنیس روی میز ، دارت بانوان، دومیدانی، فوتبال در چمن و بیلیارد را به خود اختصاص داده بود.

در شروع مراسم مدیر عامل پازارگاد با اشاره به دوران سخت کرونایی و شرایط نامطلوب در برگزاری مسابقات و فعالیت های ورزشی ، چنین تلاش هایی را مایه خرسندی دانست و افزود:امیدواریم در فرصت های آتی شاهد رقابت های دلگرم کننده و مستمری در این عرصه باشیم.

در ادامه جلسه ایشان با همراهی دیگر مدیران ورزشی شرکت ها مدال ها و لوح های تقدیر را یکی پس از دیگری به قهرمانان نامبرده در رشته های مختلف اهدا نموده و ضمن تبریک به این عزیزان برایشان آرزوی موفقیت و توفیق بیشتر داشتند.

دکتر نظری در پایان اختتامیه ضمن خوشحالی برای مدال آوران صنعت پتروشیمی، طی سخنانی تاکیدی ضمن تشکر از زحمات کلیه همکاران در این زمینه  از کارکنان ورزشکار پازارگاد خواستند تا با ایجاد آمادگی بیشتر و برنامه ریزی  لازم طی مدت زمان یکسال آینده ،نامشان در میان اسامی افتخار آفرین در رشته های ورزشی پر رنگ تر و حداکثری باشد