به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت مبین انرژی، در این اجلاس یک روزه که روسای بهره‌برداری مجتمع‌های پتروشیمی فاز یک منطقه پارس و نمایندگان کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی و همچنین گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس حضور داشتند، دستاوردها و چالش‌های مجتمع‌های منطقه به بحث و گفت وگو گذاشته شد. 

در این اجلاس مهدی فرزانه، مدیرعامل شرکت مبین انرژی با مثبت ارزیابی کردن چنین نشست‌های تخصصی، نکاتی در ارتباط با تجارب خود در واحد بهره برداری بیان و ابراز امیدواری کرد که با برگزاری مراسم مشابه در آینده، بتوان با تعامل بیشتر مشکلات را حل کرد.

نماینده مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با ارائه گزارشی در خصوص میزان تولید شرکت‌های پتروشیمی و چالش‌های پیش رو از برپایی چنین نشست‌هایی استقبال کرد. 

همچنین قاسمی نیا، سرپرست گروه مهندسی فرآیندهای گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ضمن ابراز خرسندی از میزبانی مبین انرژی، اجلاس روسای بهره‌برداری را نشانه حرکت و پویایی تلاشگران این عرصه و امید بخش افق‌های روشن‌تر در حوزه بهره‌برداری مجتمع‌های پتروشیمی دانست. 

در ادامه روسای بهره‌برداری شرکت‌های پتروشیمی فاز اول منطقه پارس به بیان دیدگاه‌ها و مسائل مختلف حوزه کاری خود پرداختند و مقرر شد از این پس جلسات مشابه به صورت فصلی برگزار شود.