به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، روز یکشنبه 28 آذر ماه دکتر علی رستمی مدیر عامل شستا، دکتر جلیل مختار نماینده مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با هدف رفع موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال از پالایشگاه روغن سازی ایرانول در آبادان بازدید کردند.

مدیرعامل شستا درآبادان گفت: ایرانول یکی از بزرگترین شرکت های تابعه شستا می باشد و امید است با ادامه روند رو به رشد این شرکت در سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" شاهد درخشش بیش از پیش این مجموعه باشیم .

وی ضمن تقدیر از زحمات  مدیرعامل و کارکنان ایرانول که به دنبال توسعه همه جانبه این شرکت هستند، گفت: با توجه به راهبرد اصلی شستا که برقراری عدالت سرمایه گذاری از طریق توسعه فعالیت ها در مناطق مختلف است، به لطف الهی  با اجرای برنامه ها و پروژه های این شرکت در آبادان شاهد رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه باشیم.

دکتر رستمی تاکید کرد: شستا با جدیت به دنبال پیگیری رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه تولید می باشد  .

در این دیدار دکتر محمد زارع پور اشکذری مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیز گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه داد و گفت: با عنایت به نگاه ویژه سیاست شرکت شستا به انجام کارهای زیربنایی و توسعه ای و با توجه به پتانسیل های موجود در آبادان تلاش داریم با حمایت های اقای دکتر رستمی از این ظرفیت ها استفاده کنیم و بر این اساس برنامه ریزی و اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید پالایشگاه آبادان تا 2 برابر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

هچنین در ادامه این دیدار : اجرای پروژه های تولید محصولات با ارزش افزوده بالا، راه اندازی خط بشکه سازی آبادان، افزایش ظرفیت مجتمع ظرفسازی تهران با هماهنگی سایر شرکتها، راه اندازی اسکله اختصاصی ایرانول در منطقه بریم با هماهنگی و مشارکت سایر سازمانها مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.