به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع­رسانی نفتخیز، در این جلسه که روز شنبه (4 دی ماه 1400) برگزار شد، مهندس علیرضا دانشی ضمن قدردانی از زحمات دکتر شاهین کُرد در مدت تصدی این سمت گفت: تلاش­های خوبی برای انجام فعالیت­های پژوهشی انجام شده اما ضرورت دارد همت مضاعفی داشته باشیم تا صنعت نفت رشد و بالندگی بیشتری داشته باشد.

وی به برخی از خصوصیات دکتر گلستان­باغ اشاره کرد و گفت: داشتن نگاه نو به سازمان و سوابق متعدد در نوآوری، ارتباط مطلوب با دانشگاه­های مختلف و توجه ویژه به زنجیره ارزش در صنعت نفت از ویژگی­های ایشان است.

مهندس دانشی در پایان تأکید کرد: رصد و پایش مستمری بر فعالیت بخش­های مختلف خواهیم داشت تا خواسته­های سازمان برآورده شود بنابراین برای تحقق این خواسته­ها همکاری و هم اندیشی با کارکنان و مدیران سایر بخش­ها را باید در برنامه قرار داد.

دکتر محمد گلستان­باغ نیز در این جلسه گفت: پژوهش و فناوری نقطه عطف هر سازمانی تلقی می­شود و بدون انجام کارهای پژوهشی هیچ اتفاق نو  و صحیحی رخ نخواهد داد.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ادامه داد: برنامه مفصلی تهیه شده تا با همکاری همه کارکنان این مجموعه، فعالیت­های پژوهشی را با سرعت بیشتر پیگیری نماییم.

شایان ذکر است در این جلسه دکتر شاهین کُرد گزارشی از عملکرد اداره پژوهشی در مدت تصدی این مسئولیت را ارائه داد و از مشارکت سایر مدیریت ها و ادارات قدردانی نمود.