به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، این مراسم در روز دوشنبه مورخ 13 دی‌ماه 1400 به منظور گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی سردار حاج محمد انگالی همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید.

بنا بر این گزارش در ابتدای این مراسم دکتر متین دیداری مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس به عنوان میزبان این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و عرض خیرمقدم به میهمانان، طی سخنانی از رشادت‌ها و فداکاری‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کردند و افزودند: امروز به برکت خون شهداء، شاهد پیشرفت‌های همه جانبه‌ای در عرصه‌های مختلف کشور هستیم.  

ایشان در ادامه ضمن برشمردن صفات نیکوی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز امیدواری نمودند که بتوانیم ادامه دهنده راه و روش سردار باشیم و همواره در خط شهداء حرکت کنیم.   

دکتر دیداری در پایان صحبت‌‎های خود خطاب به کارکنان و مدیران پتروشیمی زاگرس بیان کردند که اگر ما در کارهای خود بتوانیم خلوص نیت داشته باشیم یقیناً موفق خواهیم بود و هیچ مانعی نمی‌تواند ما را  از  پیشبرد اهداف متعالی سازمان دور گرداند.

در ادامه این مراسم، سردار حاج محمد انگالی معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس به عنوان سخنران اصلی این مراسم عنوان کرد: سردار سلیمانی با تمام وجود به دنبال شهادت بود و هیچ مساله‌ای جز اینکه از دوستان شهیدش جا مانده برایش مهم نبود که در نهایت به شهادت به عنوان آرزوی دیرینه خود دست پیدا کرد. یکی از ویژگی‌های این سردار مردمی، رفاقت و صمیمیت با رزمندگان بود، زیرا شهید سلیمانی خیال می‌کرد از قافله شهداء جامانده است.

 معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ادامه داد: در صحنه نبرد حق با باطل انسان‌هایی پاک باخته، مجاهد و ایثارگرانه در صحنه‌های مبارزه حضور پیدا و همه دار و ندار و خود را برای اسلام فدا کردند و با گفتمان انقلاب آرامش و امنیت استکبار و مستکبران را به هم ریختند.

در پایان این مراسم به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛ مجموعه ورزشی چند منظوره مجتمع اقامتی و رفاهی شرکت پتروشیمی زاگرس در سیراف با حضور مقامات حاضر در مراسم به نام این شهید بزرگوار نامگذاری گردید.