به گزارش اکونا پرس،

"بسمه تعالی"

دهه فجر آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به عنوان برگ زرینی در دل تاریخ حیات این ملت است و صدای حقیقی آزادی و استقلال را در جهان طنین انداز کرد.

با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه‌های مختلف از جمله: اجتماعی، فرهنگی، علمی و از همه مهمتر، عرصه‌ی صنعتی در کشور عزیزمان ایران اسلامی صورت گرفت و روز به روز شاهد دستاوردهای غرور آفرینی در عرصه‌های مختلف دیگر با همت و تلاش همه‌ی متخصصین و دلسوزان کشور هستیم و خواهیم بود.

امروز پس از گذشت چهل و سه سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، شاهد پیشرفت در حوزه‌های صنعتی از جمله صنعت پتروشیمی کشور هستیم و قدم‌های موثر و ماندگاری در خودکفایی در این صنعت حیاتی و بسیار مهم برداشته‌ایم.

بر خود می‌بالم که کارکنان و متخصصین شرکت پتروشیمی زاگرس با سرلوحه قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در سنگر تولید در حال خدمت‌رسانی موثر برای کشورمان ایران اسلامی است و برای توسعه و پیشرفت کشور، همت خود را به کار گرفته و در این مسیر قدم برمی‌دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدای معظم این انقلاب عظیم؛ در بهاری دیگر از این انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به کارکنان و ذینفعان خانواده بزرگ پتروشیمی زاگرس تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سعادت و خیر و برکت را برای همگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم./

 

 

با آرزوی توفیق روز افزون

متین دیداری

مدیرعامل