به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شورای‌ راهبردی‌ شرکت‌های‌ پتروشیمی‌ منطقه‌پارس، در این مراسم مشاور اجتماعی معاون‌ وزیر در امور پتروشیمی، ضمن برشمردن اقدامات شرکت‌های پتروشیمی در کل کشور، فعالیت‌های شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس را در سال آینده قابل توجه دانست.

سخاوت‌ اسدی مدیرعامل سازمان‌ منطقه‌ ویژه‌ اقتصادی‌ انرژی‌ پارس نیز در سخنانی بر لزوم متمرکز نمودن اقدامات در حوزه مسئولیت‌ها‌ی‌اجتماعی تاکید کرد.

در ادامه مسعود حسنی رئیس شورای راهبردی به بیان فعالیت‌های صورت گرفته پرداخت و برنامه‌های آتی این شورا را برشمرد.

طبق صحبت‌های مسعود حسنی، مقرر شده بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان در چهار  شهرستان اجرا شود.

فرماندار شهرستان عسلویه به نیابت از فرمانداران شهرستان‌های جنوبی، سخنران بعدی این مراسم بود و لزوم توجه بیشتر به مردم و رفع دغدغه‌مندی میزبانان شریف صنعت را خواستار شد.

آخرین سخنران این مراسم، دکتر موسی‌ احمدی نماینده مردم شریف کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بود. 

وی در صحبت‌های خود ضمن تشکر از گزارش‌های ارایه شده در این جلسه، اظهار داشت: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و مشی همیشگی ایشان به عنایت خاص به مردم است. وی پیشرفت‌های فن‌آوری در همه صحنه‌ها را نمونه‌ای از موفقیت‌های انقلاب‌ اسلامی دانست و مردم را پایه اساسی دستیابی به این موفقیت معرفی نمودند و صنعت را به خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی به مطالبات ایشان فراخواند.

در پایان مراسم تفاهم‌نامه‌های همکاری با فرمانداران ۴ شهرستان جنوبی انجام پذیرفت.

بر طبق این تفاهم‌نامه‌ها در شهرستان دیر ۱۰ پروژه، ۱۲ پروژه در عسلویه، شهرستان جم ۱۲ پروژه و کنگان ۱۲ پروژه تعریف شده و منابع اختصاص یافته به هر پروژه مشخص گردیده است.

شایان ذکر است شرکت پتروشیمی زاگرس به عنوان یکی از اعضای شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، در طول حضور خود در این شورا حضوری موثر و فعال داشته و همواره‌ با پرداخت حق السهم خود در فعالیت‌های مسئولیت‌های اجتماعی منطقه شرکت نموده است.