به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، محمود امین‌نژاد، مدیرعامل این شرکت در نشست اختتامیه ممیزی خارجی سیستم‌های مدیریتی گفت: ممیزان شرکت DAS انگلستان با انجام دو مرحله ممیزی خارجی و ۳۶ نفر روز ممیزی، تطابق فرآیندها و عملکردهای شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس را با ۶ استاندارد مدیریتی تایید شد. 

وی افزود: گواهینامه‌ها با اعتبار نهادهای ملی اعتباربخشی دو کشور انگلستان و ایران؛ سرویس اعتباربخشی انگلستان (UKAS) و مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران (NACI) صادر شده است. 

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس تصریح کرد: رمز موفقیت‌های این شرکت پس از توکل به خداوند در برنامه‌ریزی، همدلی، ریسک‌پذیری و کار تیمی مجموعه کارکنان و مدیران است. 

امین‌نژاد ادامه داد: استقرار استانداردهای بین‌المللی در عرصه مدیریتی نشان از توسعه متوازن بیدبلند خلیج فارس در تمامی بخش‌های ستادی و عملیاتی دارد. 

وی، اعتقاد و اعتماد عمیق به توانمندی‌ها و شایستگی‌ها را از دیگر موارد موفقیت در بیدبلند خلیج فارس دانست و تاکید کرد: استقرار سیستم‌های مدیریتی را بدون کمک مشاوران بیرونی و صرفا با تکیه بر توانمندی و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه مدیریتی و کارکنان این شرکت از مصادیق این اعتماد ارزشمند است. 

مدیرعامل شرکت DAS انگلستان نیز در نشست نهایی ممیزی خارجی گفت: با تجربه ۲۸ سال انجام و تدریس ممیزی در کشورها و شرکت‌های مختلف بدون اغراق اعلام می‌نمایم بیدبلند خلیج فارس از پر افتخارترین سازمان‌های تولیدی در بها دادن به استانداردهای مدیریتی است.