به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، در این نشست که روز سه شنبه (۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱) برگزار شد، مهندس علیرضا دانشی با تاکید بر اینکه بایستی از روال سنتی گذشته فاصله بگیریم، گفت: جوانان بانگیزه، بابرنامه و توانمند می-توانند با بررسی موضوعات مهم و ارائه پیشنهادات و راهکارهای عملی به مدیریت سازمان و حرکت رو به جلوی آن ایفای نقش کنند.

وی خطاب به مشاوران جوان ادامه داد: در ابعاد مختلف سازمان از جمله مباحث فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای، درآمدزایی و اشتغال زایی، منابع انسانی و ... با برنامه‌ریزی مدون و منسجم ورود کنید.

مهندس دانشی افزود: تمامی فعالیت‌هایی که انجام می‌شود باید پیش‌فرض‌هایی داشته باشند از جمله اینکه نگاه اسلامی ویژه به آنها داشته باشیم و در چارچوب خط‌مشی ولایت گام برداریم.

مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب در پایان گفت: علاقمند به کارهای شعاری نیستم و اعتقاد دارم همه ما باید برای تعالی سازمان و جهش جنبه‌های مختلف آن با انجام کار تیمی و همدلانه به دنبال اصلاح فرایندهای دارای مشکل باشیم.

در ادامه این نشست اعضای شورای مشاوران جوان هرکدام به بیان مهمترین نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

تقویت ارتباط و پیوند بین نفت و مردم، توجه به کرامت اسلامی و ارزش های حقیقی انقلاب، تسهیل فرایندهای سازمان و حذف فرایندهایی منجر به تاخیر و تطویل فعالیت های آن، ارائه سازوکار مناسب و مشخص برای ورود شرکتهای دانش بنیان به سازمان، راه‌اندازی کارگروه‌های مختلف برای انجام فعالیت‌های متنوع سازمان، تدوین اساسنامه و ورود و حضور در کمیته‌های تخصصی از جمله مباحث مطرح شده توسط اعضای شورای مشاوران جوان بود.