به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، در این آیین معنوی شرکت‌کنندگان ضمن قرائت قرآن و دعای جوشن کبیر، به شب زنده‌داری و راز و نیاز با خدای خود پرداختند.

 در این آیین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان علی علیه‌السلام گفت: در شب قدر همه ما برای بازگشت به خویشتن میبایست از این فرصت‌ها حداکثر استفاده را بکنیم و در محضر این شهدای عزیز و جاویدالاثر که برای امنیت و آسایش و اقتدار و عزت ایران به شهادت رسیدند عهد ببندیم که پیرو راه نورانی آنها باشیم و از پیامبران و ائمه اطهار که اتصال ابدی به ایمان الهی دارند استعانت بگیریم.

سردار حسن شاهوارپور ادامه داد: یکی از مولفه‌هایی که بُعد حیات معنوی را تقویت می کند قرآن کریم است که به عنوان مهمترین محور برای تزکیه  نفس و رشد معنوی انسان محسوب می شود بنابراین برای تزکیه نفس بایستی به قرآن توسل کنیم چرا که تحجد و عبادت انسان و ارتباط او با پروردگار باعث می شود که خداوند همیشه همراه ما باشد.

در این آیین که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) برگزار شد تعدادی از مدیران و مسئولان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حضور داشتند.