به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ابوالفضل عزیزی، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ و سپس حضور برگزیدگان سه برابر ظرفیت مورد نیاز، در مصاحبه تخصصی - رفتاری از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۸ اسفندماه سال گذشته، گفت: بعد از انجام مرحله مصاحبه تخصصی- رفتاری، اسامی پذیرفته‌شدگان این آزمون جهت انجام مرحله طب صنعتی و شروع دوره کارآموزی و کارورزی اعلام شد. 

وی افزود: با توجه به افزایش نیاز پتروشیمی گچساران بر اساس نمودار سازمانی مصوب، تعداد پذیرفته‌شدگان این آزمون با مساعدت دکتر علی عسکری مدیر عامل محترم گروه و مجوز ایشان، ۸۱ نفر افزایش و به ۳۰۳ نفر برای ۱۶ گروه شغلی رسید.

به گفته وی، آغاز دوره ۱۸ ماهه کارورزی و کارآموزی پذیرفته شدگان نهایی این آزمون،‌ از دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی در ماهشهر و بعد از انجام طب صنعتی و سایر اقدامات لازم، خواهد بود.

گفتنی است، داوطلبان برای مشاهده نتیجه آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران، می‌توانند به آدرس https://gspc.iran-azmoon.ir/Login.aspx مراجعه کنند.

لازم به ذکر است این آزمون توسط دانشگاه امیرکبیر،  همزمان در ۵ شهر کشور با رقابت ۱۳ هزار و ۴۹۷ در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد.