به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی؛ مهندس مهدی حیدری در این بازدید، تولید هوشمندانه و ایمن از مخازن نفت و گاز را از اولویت های مهم شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برشمرد و افزود: دستیابی به این امر مستلزم همفکری و بازنگری در مطالعات مخارن نفت و گاز و بهره گیری از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی کشور می باشد.

وی بر اهمیت اجرای پروژه های توسعه ای در میادین گازی تحت سرپرستی نفت مرکزی تاکید کرد و گفت: با عملیاتی شدن این پروژه ها بیش از 100 میلیون مترمکعب گاز به تولید روزانه این شرکت افزوده خواهد شد.

حیدری با تاکید بر اجرای پروژه های پژوهشی نتیجه محور با هدف افزایش توان تولید خاطرنشان کرد: این پروژه ها باید در راستای حل موانع تولید نفت و گاز تدوین و اجرایی شود و این شرکت در راستای برنامه های شرکت ملی نفت ایران آمادگی لازم را جهت بهره مندی از تولیدات مراکز علمی و دانش بنیان که متولی حقیقی پروژه های پژوهشی هستند را داراست.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیروی انسانی توانمند را شاه کلید توسعه صنعتی عنوان کرد و افزود: برگزاری دوره های آموزشی با هدف بهره وری بیشتر از توانمندی های نیروی انسانی، ارتقا سطح رضایتمندی کارکنان بویژه در مناطق عملیاتی، بازنگری در ساختار سازمانی ستاد نفت مرکزی و شرکت های تابعه و بهره مندی از خدمات رفاهی را از مهم ترین برنامه های در دست اجرا عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ذخیره سازی گاز و اهتمام ویژه وزارت نفت بر این مهم یادآور شد؛ شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بعنوان پیشرو در امر ذخیره سازی گاز در مخازن شوریجه و سراجه قم، تجربه گرانبهایی با هدف پشتیبانی از تولید و تامین سوخت زمستانی را در کارنامه خود دارد.

حیدری همچنین بر لزوم بموقع تعمیرات اساسی در پشتیبانی از تولید تاکید کرد و افزود: تامین کالاهای اساسی و موردنیاز گام بلندی در مسیر انجام تعمیرات اساسی و افزایش توان تولید می باشد.

شایان ذکر است؛ مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراهی جمعی از مدیران، روسا و کارشناسان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از تاسیسات مناطق عملیاتی این شرکت بازدید و از نزدیک ضمن بررسی روند تولید با کارکنان این مناطق دیدار و گفتگو کرد.