به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، مهندس علیرضا دانشی در این بازدید که روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ انجام شد، ضمن حضور در واحدهای مختلف روابط‌عمومی از نزدیک با کارکنان این اداره دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در نشستی با سرپرست و کارکنان این اداره ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط‌عمومی، از زحمات و تلاش‌های صادقانه کارکنان در برهه‌های مختلف از جمله برپایی نمایشگاه نفت خوزستان و نمایشگاه نفت تهران قدردانی نمود.

مهندس دانشی در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی در سازمان گفت: روابط عمومی دارای جایگاه رفیعی است و ویترین و درگاه ورودی به سازمان محسوب می‌شود و با عملکرد صحیح خود می‌تواند شان سازمان را به درستی در افکار عمومی ارتقاء دهد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مدیریت فضای مجازی اظهار داشت: روابط‌عمومی باید در زمینه فضای مجازی با جدیت ورود کند و در این خصوص مدیریت منسجمی داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت تدوین تاریخ صنعت نفت بیان داشت: توجه به تاریخ صنعت نفت از این رو اهیمت دارد که به انسان ظرفیت وجودی می‌دهد و روابط‌عمومی باید نسبت به تاریخ مدون صنعت نفت و مدیریت موزه‌های مناطق نفتخیز اهتمام ویژه داشته باشد.

مهندس دانشی در ادامه با بیان اینکه صنعت نفت در دولت سیزدهم بر ریل عقلانیت حرکت می‌کند تصریح کرد: روابط‌عمومی باید روحیه شنیدن حرف‌های مختلف را داشته باشد و در رابطه با موضوعات فکری و راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی برای تبادل نظرات کارشناسان و مدیران اقدام نماید.

وی با تاکید بر رفع مشکلات روابط‌عمومی مناطق نفتخیز در زمینه ساختار سازمانی، نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز، از مجموعه روابط‌عمومی خواست در راستای تحقق اهداف سازمان و تبدیل آن به بنگاه اقتصادی بیش از پیش تلاش نمایند.

در ابتدای این نشست سعید آتشبار سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گزارشی از برنامه‌ها، اهداف و عملکرد این اداره ارائه داد.

تعدادی از کارکنان نیز به نمایندگی از سایر کارکنان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون ارتقاء ساختار سازمانی، ارتباط با رسانه‌ها، حمایت از رسانه‌های بومی، ساماندهی آرشیو سمعی و بصری و احیای فیلم‌های تاریخی، ساماندهی آگهی مناقصات، کمبود نیروی انسانی و تجهیزات و بهبود فضای اداری، پرداختند.