به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام ، حمیدرضا رستمی در بیستمین همایش نظام مشارکت ، QCC و مدیریت دانش ، اظهار داشت : ما بر این باوریم که نیروی انسانی روح و روان و اصل اجتناب ناپذیر موجودیت شرکت است و با تکیه بر تلاش و همت و تعهد نیروی انسانی توانمند ، ماهر ، توسعه یافته و دلسوز می‌توانیم بر چالش‌های پیش رو غلبه کرده و گامی بلند در ارتقای جایگاه علمی ، اجتماعی و اقتصادی شرکت برداشته و عزت و سربلندی را برای شرکت و میهن عزیزمان ایران به ارمغان آوریم.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در ادامه گفت: استراتژی محور بودن یک اصل در سیستم و ساختار است و در بندرامام با تعیین استراتژی وظیفه ای برای تمامی سازمان شاهد بهره وری بیشتر و چابکی در فرآیندهای کاری شدیم.

رستمی در پایان با تاکید بر ایجاد نگاه دانشگاهی و علمی همراه با مستند سازی در امور ، افزود: با رشد و توسعه تکنولوژی می بایست فرهنگ اجتماعی هم متناسب با آن رشد کند و این دو حوزه باید همواره با یکدیگر همراستا و منطبق باشند.

گفتنی است در پایان همایش از مدیران و کارکنان برتر حوزه پیشنهادات ، گروه های حل مسئله QCC و مدیریت دانش از سوی مدیریت شرکت تقدیر و تشکر بعمل آمد.