به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی نفت پارس، در این مراسم که در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، مدیر عامل نفت پارس به واسطه عملکرد این مجموعه در حوزه مسئولیت اجتماعی، تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.
این رویداد در سال « تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین » برای ارج نهادن به کسب و کارهای مسئولانه و با حضور مدیران نهادهای دولتی  و خصوصی، نمایندگان انجمن های علمی و صنفی کشور و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
گفتنی است ؛ نفت پارس در سال‌های اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف مسئولیت اجتماعی از همکاری در ساخت و تجهیز کارخانه تولید واکسن کوایران برکت، ساخت و افتتاح بزرگترین خط تولید ماسک کشور به منظور کنترل شیوع کرونا، تا فعالیت‌های محیط زیستی از جمله تاسیس پساب صنعتی با سیستم MBR جهت بازگشت آب قابل مصرف درکشاورزی از پساب صنعتی و اجرای پروژه تعویض کوره های سوخت مایع و جامد در جهت کاهش آلودگی و افزایش راندمان و ... را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.
یاد آور می شود؛ در این رویداد 70 شرکت و بنگاه بزرگ اقتصادی کشور حضور داشتند.
خاطرنشان می شود؛ شرکت نفت پارس یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده انواع روانکار در کشور و هلدینگ گروه توسعه اقتصادی تدبیر است که زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیت می کند.